Međunarodna matematička olimpijada (IMO) je najvažnije i najuglednije matematičko takmičenje za učenike srednjih škola. Prva IMO je održana u Rumunjskoj 1959. godine na kojem je sudjelovalo sedam država iz Istočne Evrope: Bugarska, Čehoslovačka, Istočna Njemačka, Mađarska, Poljska, Rumunija i Sovjetski Savez. Od tada broj država se stalno povečavao, jer su na IMO počele da učestvuju države ne samo iz istočne i zapadne Evrope nego i širom svijeta, tako da ih je krajem devedesetih godina prošlog stoljeća bilo preko 80. S izuzetkom 1980. godine, kada nije održana IMO, već je umjesto nje, za europske države, održano lokalno matematičko takmičenje, ovo takmičenje se održava svake godine. Danas se domaćini prijavljuju nekoliko godina unaprijed, stoga će slijedeće godine  54-ta IMO biti održana u Kolumbiji, a 55-ta 2014. godine će se održati u Južnoj Africi.

     Prema sprovedenom istraživanju na univerzitetu u Sevilji špansko tržište rada je haotične prirode. Iako se unutar kraćih vremenskih intervala mogu uočiti izvjesni uzorci koje je moguće predvidjeti upotrebom kompleksnih matematičkih modela to posmatrani haos kroz duži vremenski period demonstrira svu svoju kompleksnu i nepredvidljivu prirodu.

,,Upotrebom matematike dokazali smo haotičnu prirodu kretanja nezaposlenosti u Španiji. Data teorija objašnjava razloge zbog čega je trend nezaposlenosti izrazito nestabilan i teško predvidljiv“, ističe Elena Olmedo, istraživač na seviljskom univerzitetu i autor studije naslova ,,Postoji li haos na španskom tržištu rada?“ objavljenog u matematičkom žurnalu Chaos, Solitons & Fractals.

   Istraživači londonskog Muzeja nauke će pokušati napraviti Babbage-ovu ,,analitičku mašinu". Radi se o mehaničkom kompjuteru opšte namjene veličine jedne prostorije koji je dizajnirao, ali nikad i napravio, Charles Babbage 1830-te godine.

Projekat vode programer John Graham-Cumming i Doron Swade nekadašnji kustos muzeja. Očekuje se da će projekat potpune konstrukcije ,,analitičke mašine“ trajati oko deset godina. Graham-Cumming i Swade su već digitalizirali sve Babbage-ove radove i planiraju ih objaviti sljedeće godine kako bi o njima dobili povratne informacije i prijedloge naučne javnosti.

     U muzeju Kalifornijski naučni centar u Los Anđelesu 25 maja 2011, sekretar SAD Hillary Clinton otvorila je izložbu o naučnim dostignućima islamske civilizacije. Izložba 1001 inovacija, koja je privukla više od milion posjetitelja tokom prošle godine, postavljena je u najpopularnijem kalifornijskom muzeju.

Sekretar Clinton pohvalila je rad inicijative za „proslavljanje milenijuma nauke i inovacije u muslimanskom svijetu“, opisujući otvaranje izložbe kao „uzbudljiv dan“. Tokom govora, gospođa Clinton je navela da „islamski svijet ima veličanstvenu istoriju inovatora“, ističući dostignuća ljudi kao što je Fatima Al-Fihri, koja je osnovala prvi svjetski moderni univerzitet, te glavni inžinjer Al-Jazari koji je kreirao mehanizam poluge koji danas na planeti koristi svaki avion, voz i automobil.

     Dovršen je najveći matematički teorem koji je potpuno opravdano dobio ime 'Ogromni teorem',  jer ga je dokazivao tim od preko 100 ljudi puna tri desetljeća, a računali su ga na 15 hiljada stranica, objavio je New Scienties.

U novembru će Michael Aschbacher primiti nagradu od iznosu od 75 hiljada dolara u sklopu nagrade Rolf Schock od Švedske kraljevske akademije zbog svog doprinosa rješavanju ovog matematičkog problema

   Prema istraživačima sa John Hopkins univerziteta matematička sposobnost predškolske djece je povezana sa urođenim ,,osjećajem za brojeve" na kojem se zasniva i ,,Apromaksimativni brojni sistem".

Urođena sposobnost procjenjivanja brojnih vrijednosti, tvrde istraživači, je povezana sa kasnijim uspješnim ili manje uspješnim usvajanju matematičkog znanja.

Nakon što su testirali 200 djece mlađeg uzrasta (starosti 3 i 4 godine) Mellisa Libertus, Lisa Feigenson i Justin Halberda su zaključili da preciznost kojom djeca procjenjuju veličine odgovara stepenu njihovih matematičkih vještina. Djeca koja na primjer veoma dobro procjenjuju omjer veličina (ocjenjuju se i bez brojanja porede veličine skupova) takođe najbolje vladaju arapskim brojevima i aritmetikom.