- Klikova: 7604
Portret matematičara: Sergej Brin - Google

- Klikova: 5025
"Razdvojenost u šest koraka"
- Klikova: 4897
Novela: Kućepaziteljica i profesor

"Nijedan lik u knjizi nije imenovan. Ne dešava se ništa romantično, čak ni dramatično. Prisutno je dosta razgovora o matematici.", napisao je Ron Charles u Washingoton Post-u. "Istovremeno, "Kuće paziteljica i profesor" je jedna predivna priča, dovoljno obojena dovitljivošću i misterijom da vas sve vrijeme dok je čitate drži zainteresovanim."
Priča počinje 1992. kad pripovjedač, kućna pomoćnica, počinje da vodi brigu o nekada jednom od najboljih svjetskih matematičara koji je prethodne godine u saobraćajnoj nezgodi zadobio teškupovredu glave. Zbog te povrede matematičar se sjeća samo prethodnih 80 minuta svog života (slično kao u fimovima "Nutrijin dan" i "Memento").
- Klikova: 5466
Djeca i televizija

Jedno od važnih roditeljskih pitanja 21. stoljeća je kako balansirati između televizijskog ekrana i želje djeteta, razvojnih potreba i diskusija o štetnosti i koristi te magične kutije. Ovaj članak pokušat će vam dati neke odgovore na česta pitanja o djeci i televiziji.
- Klikova: 4998
"Celebration of Teaching & Learning 2009"
U posljednjih nekoliko godina njujorška TV stanica "Thirteen/WNET" je domaćin događaja pod nazivom "Celebration of Teaching & Learning" ("Obilježavanje podučavanja i učenja") namijenjenog učiteljima, nastavnicima i administrativnom osoblju od osnovne i srednje škole pa sve do fakulteta. Ovogodišnji događaj, koji će se održati 6. i 7. Marta u New York-u, uključuje i predavanja posvećena matematici koja je organizovao Keith Devlin sa Stanford-skog univerziteta.
- Klikova: 4903
Do novog algoritma igrajući CLUE©
Novi matematički model, nastao inspirisan CLUE© kompjuterskom detektivskom igrom, može imati svoju primjenu u robotici i udaljenim senzorima.
Chenghui Caiju i Silviji Ferrari sa Duke univerziteta je sinula ideja tokom igranja ove detektivske igre u kojoj igrači bacaju kockicu i prolaze iz jedne u drugu odaju prikupljajući dokaze koji će pomoći pri identifikaciji ubice i oružja kojim je počinio zločin.
"Jedne smo noći igrali CLUE©.", kaže Ferrari, "Do kraja igre nije moguće posjetiti sve sobe tako da trebate naći način da uz minimalno kretanje maksimizirate mogućnost ostvarivanja vaših ciljeva. Slično je, npr., i sa kretanjem robota za čiščenje miniranog terena. Potrebno je da robot u što kraćem vremenu prikupi što je moguće više informacija."