Google-ov algoritam

 

   Google je razvio algoritam za identifikaciju uposlenika koji žele dati otkaz. U Google-u je zaposleno oko 20 000 radnika. Zauzimajući matematički pristup rješavanja ovog problema Google želi preduprijediti "odliv mozgova" iz kompanije.

     Algoritam uzima u obzir podatke koji se odnose na gledišta zaposlenika, njihovu putanju u karijeri, plate, stepen zadovoljstva i odnose sa kolegama. "Google-ov algoritam omogućava kompaniji da se zagleda u misli zaposlenika prije nego čak i sami možda razmotre ideju o odlasku", tvrdi prvi čovjek Google-ovog odjela za ljudske resurse, Laszlo Bock.


 

     Algoritam je, pak, u slučaju šefa prodaje Tim Armstrong-a, šefa oglašavanja David-a Rosenblatt-a, vodećeg dizajnera Douga Bowman-a, inžinjering direktora Steve-a Horowitz-a i šefa odjela kvalitete Santosh Jayaram-a malo zadocnio sa pojavljivanjem budući da su svi oni već napustili Google.

 

     "Ipak, najvažniji ljudi su još uvijek tu", rekao je Bock. "U drugu ruku, opet, Google je trebao naći načina da zadrži svoje ljude", primijetio je konsultant Valerie Frederickson. "Da je to zaista i činio ne bi ih izgubio."

 

      Edward Lawler sa univerziteta Southern California je rekao:"Google zasigurno prednjači u ovom pogledu ali je sve više kompanija koje uviđaju činjenicu kako primjena sličnih matematičkih modela može omogućiti prikupljanje važnih informacija o ljudskom potencijalu."


 

 

Izvor: Wall Street Journal, 19.5.2009.

Share this post
FaceBook  Twitter  

Please publish modules in offcanvas position.