Prijava korisnika



Ko je online

Gosti: 5
─îlanovi: 0

Riješeni zadaci

Osnovna škola
Srednja škola


Kru┼żnica kroz tri ta─Źke ┼átampaj E-mail

 

Zadate su tri ta─Źke u ravni: A, B i C.

Potrebno je konstruisati kru┼żnicu koja prolazi kroz zadate ta─Źke.

 

 

 

 

Saznaj više...

 
 
Uglovi s paralelnim kracima E-mail

 

Upoznaj uglove sa paralelnim kracima. Pomjeraj pravce i ta─Źke, odgovori na pitanja i zabavi se Cool

 

 

 

 

 

Saznaj više...

 
 
Izometrijska preslikavanja E-mail

 

Kroz ovaj interaktivni primjer nau─Źimo zajedno ┼íta su to izometrijska preslikavanja:

  • centralna simetrija
  • osna simetrija
  • rotacija
  • translacija

 

Saznaj više...

 
 
Plan i program za šesti razred Štampaj E-mail
Plan i program za šesti razred devetogodišnje osnovne škole.pdf
 
Plan i program za osmi razred Štampaj E-mail
Plan i program za osmi razred osmogodišnje osnovne škole.pdf
 
Plan i program za sedmi razred Štampaj E-mail
Plan i program za sedmi razred osmogodišnje osnovne škole.pdf
 
Plan i program za šesti razred Štampaj E-mail
Plan i program za šesti razred osmogodišnje osnovne škole.pdf
 
Plan i program za peti razred Štampaj E-mail
Plan i program za peti razred osmogodišnje osnovne škole.pdf
 
Heronov problem Štampaj E-mail


Koriste─çi jednostavne geometrijske argumente ─Źuveni anti─Źki matemati─Źar Heron iz Aleksandrije (oko 65 - oko 125) je posmatrao sljede─çi problem.

A i B su dvije date ta─Źke sa iste strane prave. Odrediti ta─Źku C na pravoj tako da suma rastojanja od A do C i od C do B bude minimalna.

U prakti─Źnom ┼żivotu mo┼żemo re─çi da je prava ┼żeljezni─Źka pruga, dok su ta─Źke A i B gradovi, a ta─Źka C je budu─ça ┼żeljezni─Źka stanica koju treba sagraditi. Potrebno je odrediti mjesto gdje ─çe se graditi ┼żeljezni─Źka stanica tako da je ukupna du┼żina puteva kojima su gradovi spojeni sa stanicom najkra─ça.

Saznaj više...

 
 
Arbelos - obu─çarski no┼ż E-mail

 

 

Arhimed (280 p.n.e - 212 p.n.e), jedan od velikih matemati─Źara, bio je uglavnom zaokupljen problemima iz realnog ┼żivota i geometrije, mada ovi problemi danas izgledaju vi┼íe kao rekreativni. Znate li kako je Arhimed izra─Źunao povr┼íinu jedne alatke kao ┼íto je to obu─çarski no┼ż ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Saznaj više...

 
 

<< Po─Źetak < Pregled 1 2 3 Sljede─çi > Kraj >>

Stranica 1 od 3