matematika.ba
Dobrodošli, Gost
Molim Prijava ili Prijaviti.    Izgubljena lozinka?
Idi na dno Omiljen: 1
TEMA: Tre─çi razred
#951
xy^2
Moderator
Postovi: 389
graphgraph
Korisnici koji nisu na vezi Klikni ovdje da vidiš profil ovog korisnika
Spol: ┼Żensko Lokacija: Tuzla
Re:Tre─çi razred 3 Godine, 6 Mjeseci prije  


Igre su najzanimljivije u paru ili manjim skupinama:

┬Ě Nadmetanje - svaki igra─Ź ima 5 karata koje naizmjeni─Źno bacate na stol. Ako baci┼í kartu na kojoj se tra┼żi rje┼íenje mno┼żenja treba┼í brzo re─çi rje┼íenje. Ako baci┼í kartu na kojoj je rje┼íenje (na primjer 72) treba┼í brzo re─çi umno┼żak dvaju brojeva koji daje 72, (8 i 9). Onaj koji pogrije┼íi gubi sve karte koje su na stolu.

┬Ě Tra┼żenje - karte su pomije┼íane i podijeljene me─Ĺu igra─Źima. Naizmjeni─Źno bacate po jednu kartu na stol. Ako baci┼í umno┼żak (na primjer 12), ostali trebaju baciti brojeve ─Źiji je umno┼żak 12 (dakle 3 i 4 ili 2 i 6)

┬Ě Memori - igra─Źi odvoje ─Źetiri para karata (na primjer 7.8 i 56 su par). Pomije┼íaju ih i stave preokrenuto na stol. Otvaraju po dvije karte tra┼że─çi parove. Tko prona─Ĺe par uzima ga.
 
Prijavljen Prijavljen
 
Posljednja promjena: 2010/10/01 18:34 Uz xy^2.
 
Bog postoji jer je matematika konzistentna, ─Ĺavo postoji jer ne mo┼żemo dokazati konzistentnost.
Moris Kleine
  Administrator je onemogu─çio javni pristup pisanju.
#1028
rasic
Fresh Boarder
Postovi: 2
graphgraph
Korisnici koji nisu na vezi Klikni ovdje da vidiš profil ovog korisnika
Re:Tre─çi razred 3 Godine, 5 Mjeseci prije  
Zdravo, bavimo se istim poslom. Ja imam dva ucenika cetvrtog razreda ali sa fleksibilnim programom za drugi. Upravo smo kod tablice mnozenja.
 
Prijavljen Prijavljen
  Administrator je onemogu─çio javni pristup pisanju.
#1031
xy^2
Moderator
Postovi: 389
graphgraph
Korisnici koji nisu na vezi Klikni ovdje da vidiš profil ovog korisnika
Spol: ┼Żensko Lokacija: Tuzla
Re:Tre─çi razred 3 Godine, 5 Mjeseci prije  
Zdravo ja ne radim u prosvjeti

volim matematiku i pomazem onoliko koliko to ja mogu.
 
Prijavljen Prijavljen
 
Bog postoji jer je matematika konzistentna, ─Ĺavo postoji jer ne mo┼żemo dokazati konzistentnost.
Moris Kleine
  Administrator je onemogu─çio javni pristup pisanju.
#1035
mumka
Moderator
Postovi: 79
graphgraph
Korisnici koji nisu na vezi Klikni ovdje da vidiš profil ovog korisnika
Spol: ┼Żensko Lokacija: Tuzla _KUNENA_PROFILE_BIRTHDAY: _KUNENA_DT_MONTHDAY_FMT
Re:Tre─çi razred 3 Godine, 5 Mjeseci prije  
rasic napisao/la:
Zdravo, bavimo se istim poslom. Ja imam dva ucenika cetvrtog razreda ali sa fleksibilnim programom za drugi. Upravo smo kod tablice mnozenja.Lijep pozdrav i dobro došao/la
 
Prijavljen Prijavljen
  Administrator je onemogu─çio javni pristup pisanju.
#1866
xy^2
Moderator
Postovi: 389
graphgraph
Korisnici koji nisu na vezi Klikni ovdje da vidiš profil ovog korisnika
Spol: ┼Żensko Lokacija: Tuzla
Re:Tre─çi razred 1 Godina, 2 Mjeseci prije  
Evo nasla sam ovaj link. kako raditi sa ucenicima tablicu mnozenja

www.deteplus.rs/primeri-dobre-prakse/uit...mnoenja-u-slici.html
 
Prijavljen Prijavljen
 
Posljednja promjena: 2013/02/15 09:18 Uz xy^2.
 
Bog postoji jer je matematika konzistentna, ─Ĺavo postoji jer ne mo┼żemo dokazati konzistentnost.
Moris Kleine
  Administrator je onemogu─çio javni pristup pisanju.
#1954
xy^2
Moderator
Postovi: 389
graphgraph
Korisnici koji nisu na vezi Klikni ovdje da vidiš profil ovog korisnika
Spol: ┼Żensko Lokacija: Tuzla
Re:Tre─çi razred 8 Mjeseci, 1 Sedmica prije  
Evo nesto od mene

Kako lako zapisati tablicu mnozenja sa 9?

Prvo zapisimo:
9x1 =
9x2 =
9x3 =
9x4 =
9x5 =
9x6 =
9x7 =
9x8 =
9x9 =

Poslije znaka jednakosti zapisemo cifre 0 đ┤đż 9 redom u nizu od vrha ka dole.

9x1 = 0
9x2 = 1
9x3 = 2
9x4 = 3
9x5 = 4
9x6 = 5
9x7 = 6
9x8 = 7
9x9 = 8
9x10 = 9

zatim u nizu prema gore.
9x1 = 09
9x2 = 18
9x3 = 27
9x4 = 36
9x5 = 45
9x6 = 54
9x7 = 63
9x8 = 72
9x9 = 81
9x10 = 90
 
Prijavljen Prijavljen
 
Bog postoji jer je matematika konzistentna, ─Ĺavo postoji jer ne mo┼żemo dokazati konzistentnost.
Moris Kleine
  Administrator je onemogu─çio javni pristup pisanju.
Idi na vrh