Kad Disney podučava matematici

Objavljeno: 13 Novembar 2009Klikova: 3178

     U novom simulatoru Disney-evog Epoct parka u Orlandu, djeca koriste matematički alat za dizajniranje vlastitog zabavnog voznog parka.
     Simulacija nazvana "Sum of All Thrills" (prev. "Zbir svih uzbuđenja"), koju su dizajnirali Disney i Raytheon, omogućava gradnju virtualne željeznice, bob staze i avionske piste. Putem ekrana osjetljivog na dodir ("touch screen") igrači imaju pristup inžinjerskom alatu kao što su lenjiri i mjerači brzine za dodavanje rotacije i nagiba stazama.

     Matematičke formule za brzinu i ubrzanje se pojavljuju na ekranu pokazujući tako efekte nove petlje ili nekog produženog brežuljka. Kada je crtež završen igrači se mogu uspeti u robotički simulator i iskusiti svoju ručno napravljanu kreaciju. 

      Zabavni park je sponzorirao Raytheon sa namjerom da stimuliše interesovanje u matematiku, nauku i inžinjerstvo, posebno među djecom. William Swanson, izvršni direktor Raytheon-a, objašnjava, The New York Times-u, da je ovo i strategijski i filantropski korak. Swanson kod djece u osnovnoj školi primjećuje opadanje interesovanja za sticanje matematičkih vještina. Problem nije u teškoći materijala već generalno u nezainteresovanosti za matematiku. Prema analizi koju je izvršio Raytheon, matematika je predmet koji većina djece ne bi pohađala u školi.

     Sama ideja koja stoji iza projekta "Sum of All Thrills" je veoma jednostavna i bazirana je na činjenici da ukoliko djeca prepoznaju matematiku u uzbudljivim i interesantnim aplikacijama  to će se ona takođe više  zainteresovati za matematiku i u školi. Raytheon će ponuditi sličan program i na MathMovesU.com, gdje posjetioci riješavanjem matematičkih problema zarađuju i tako priskrbljuju nove dijelove koje ubacuju u svoj zabavni parik.

 
Izvor: The New York Times, 14 oktobar 2009.
 
 
 
Share this post
FaceBook  Twitter